Jeg har fått faktura fra Canal Digital / Telenor for TV/Internett i januar. Hva gjør jeg?
Du skal ikke betale for til Telenor for produkter i januar. Canal Digital / Telenor vil om kort tid sende alle berørte beboere en tekstmelding som forteller at denne fakturaen krediteres i helhet. Dette er rett og slett en feil fra Canal Digital / Telenor.
Hva gjør jeg med utstyret fra Canal Digital / Telenor?
Hjemmesentralen (der hvor fiber kommer inn (står ofte i teknisk skap) kan du kaste, mens TV-dekoder(e) skal du returnere til Telenor. Du vil motta en hentelapp i posten med tanke på retur av denne.
Hva skjer med oppgradert hastighet / kanalpakker hos Canal Digital / Telenor?
Du vil motta faktura som normalt fra CD/Telenor til og med desember. Fra nyttår avsluttes eventuelle abonnement du har i tillegg til standard (over felleskostnadene). Du trenger ikke gjøre noe i forhold til dette.
Når får vi Get Box 3?
Denne er pt. ikke godkjent/lansert. Vi kommer tilbake med mer informasjon når du kan bytte til Get Box 3
Det står esker med Get skrevet på i oppganger og bakgård. Skal jeg ta en av disse?
Nei! Get kommer rundt til hver og en av dere for å levere boks og sette denne opp.
Jeg har kablet nettverk i flere rom, hva gjør jeg med det?
Dersom du har nettverks/TV kontakter i flere rom enn i stuen, så må du gi beskjed om dette til installatørene kommer kommer. De vil ta trekke en ekstra nettverkskabel fra stuen og inn til det tekniske skapet. Der monteres en switch som fordeler signalene videre ut til de andre rommene. Hjemmesentralen blir fremdeles plasser i stuen, men har to nettverkskabler koblet til seg.
Bildet er uklart eller pixelert
Vi har meldt dette som en feil 26.11.2018. Feilen ble utbedret 27.11.2018. Dersom du etter dette har problemer, kontakt Get Leveransesupport (telefonnummer finner du på brevet fra Get)